Cee toivoo joululahjaksi…

24 Nov

Jouluun on enää kuukausi! Siitä innostuneena Cee päätti kirjoitella joululahjatoiveensa ihan kirjeeseen ja lähettää kirjeen Joulupukille. Tässäpä kirje luettavaksenne…

Rakas Joulupukki!

Kuulin isommilta tallin ruunilta että joululahjat tulevatkin Joulupukilta eivätkä Mammalta. Niinpä ajattelin kirjoittaa till Dig, jotta toiveeni varmasti löytävät perille. Pahoittelen että välillä kirjoitukseni on på svenska – se johtuu siitä että jag kommer från Ingå (Stall Råbacka, kanske du vet).

Ensinnäkin toivon Mammalle paljon valmennustunteja. Vaikka Mamma oppiikin hitaasti, niin jokaisen valmennuksen jälkeen se osaa kuitenkin vähän enemmän kuin aikaisemmin. Ja osaa selittää mullekin lite bättre, että mitä se oikein haluaa että mä teen. Niin niitä ja paljon, kiitos. Mieluusti ottaisin Empun ja Karon valmennuksia, jos niitä on saatavilla, tackar.

Sedan, nummer två i önskelistan. Mä haluaisin kovasti saada till mig, ihan omaksi, sellaset suojat jalkoihin kun mä alan kulkea kuulemma maailmalla ens vuonna. Niin sellaset matalammat, kun mä en oikein tykkää niistä pitkistä mitkä Mamma osti mulle kalliilla ja sit mä pidin niitä vaan kerran. Niin jos Joulupukki laittaisi sellaset pakettiin, niin sitten Mamma olis kanssa tyytyväinen kun ei tulis hokkireikiä tai muuta jalkoihin. Kun se haluaa kuulemma käydä näyttämässä mua muillekin, kun se sanoo että mä olen så söt och fint.

Sitten sille orille mikä käy täällä tallilla mulle syöttelemässä porkkanoita ja leipää, niin on mulla sillekin yksi lahjatoive. Koska jos sille olis täällä tallilla lahja, niin sitten se varmaan syöttäisi mulle lisää porkkanoita ja leipää (niitäkin mä toivoisin på julbordet). Mä myös tykkään niistä fotoista mitä se ori ottaa riktigt mycket! Niin siis sille toivoisin sellasta tavallaan kamerajuttua mikä olis sitten jättelämplig siihen mun uuteen asuntovaunuun tai mikä se nyt olikaan. Mammakin tykkäis siitä kun sitten se vois katella mua kamerasta kun matkustetaan ympäri maailmaa!

Jos näitä ei saa, niin laita sitten vaikka yks maailmanrauha.
Hejdå och trevlig Jul!

Aktiivi Cecil Cee

Ps. Jos Joulupukki ei osaakaan lukea, niin laitoin tähän varmuudeksi ett par fotoa.

Mamma

Cee

Pappa

img_1361

Leave a Reply

